Poniedziałki.

Postanowiłam ogłosić mojej szerokiej publice, składającej się z mojej siostry i mnie samej, oraz przypadkowej zbłąkanej duszy od czasu do czasu, że w Dąbrowie Górniczej szykuje się wydarzenie. Zostałam poproszona o wzmiankę o nim (nie wiedzieć czemu, Pani się wydawało, że mam dużo czytelników), więc wzmiankuję – a nóż ktoś się zainteresuje, a jak nie, to nic nie tracę, prawda? (no i ta karma może do mnie wróci, wiecie, że ja miła, to i dla mnie mili, i człowiek człowiekowi owczarkiem szwajcarskim).

edf

Zatem uwaga, uwaga: 16 września w Dąbrowie Górniczej organizowany jest psi event, więc jak ktoś mieszka niedaleko a nie bardzo ma co ze sobą zrobić, to wydaje mi się, że warto się wybrać, zanim nas dopadnie sroga zima i przewlekłe choroby, takie jak: wolę siedzieć w ciepłym domku, niż wychodzić na mróz. 

Link do wydarzenia na fb: https://www.facebook.com/events/290660408007498/

Wspomnę tylko, że będzie gra miejska, a kto nie lubi dobrze zorganizowanej gry miejskiej? No właśnie! Zachęcam do zapoznania się, zbłąkana duszo (bo Ty, siostro, raczej się nie wybierzesz?), może zabierzesz się do Dąbrowy!

cof

Skomentuj

